Преди 41 години - през 1969-а, Chevrolet по молба на свой американски дилър прави супер-мощен вариант на Chevrolet Camaro - ZL1. Машината имала алуминиев седем литров мотор с мощност 500 к.с., но цената и била прекалено висока и са реализирани едва 69 автомобила. До наше време са се запазили едва 42 Chevrolet Camaro ZL1, които, естествено, са колекционна рядкост и появявайки се на търг, ако са в добро състояние могат да ударят цена над милион долара.
Съвсем наскоро на автосалона в Чикаго беше представен реинкарнираният Chevrolet Camaro ZL1. Но този път инженерите на Chevrolet не спряха само с монтирането на по-мощен мотор. Колата има и леко променен екстериор в сравнение с базовия вариант - алуминиев капак с карбонов въздухозаборник, изменена предна броня и спойлер на капака на багажника.
Монтирани са спирачки Brembo, нова изпускателна система, оригиналн ковани 20-цолови джанти и низкопрофилни гуми Goodyear Supercar F2. 6,2-литровият компресорен осмак LSA под капака има мощност от 550 к.с. и максимален въртящ момент 745 Нм, предадателната кутия е шестстепенна, механична, амортисьорите са електронно настройвани Magnetic Ride Control, заимствани от "роднината" купе Cadillac CTS-V. Колата има електроусилвател на волана, блокировка на задния диференциал и кардан с повишена якост.
В салона воланът е тапициран с алкантара, педалите са алуминиеви, на седалките са щамповани обозначенията ZL1. Независимо от ярко изразеният спортен характер на колата, пътниците вътре няма да се лишени от нищо - на разположение е мултимедийна система с Bluetooth, USB, аудиосистема Boston Acoustic, индивидуален климат-контрол, камера за паркиране и парктроник.
Chevrolet Camaro ZL1 ще е по-бърз от купето Cadillac CTS-V и в същото време по-евтин. Може би защото главният контурент на колата Ford Mustang Shelby GT500 струва малко над 50 000 долара.
Все още няма коментари. Бъдете първите, които ще изразят мнението си!