Erik Buell Racing най-накрая показаха как ще изглежа новия спортен байк 1190RS. Той ще бъде показан за първи път пред публика този уикенд в Америка.
Моторът обещава да бъде първата легална шосейна машина, произведена от иновативният дизайнер Ерик Бюел, след като компанията майка Harley-Davidson „дръпна щепсела” на мотоциклетите Buell в края на 2009 година.
Моторът ще бъде конкурентноспособен на Ducati 119 и KTM RC8R.
След като Бюел напусна Harley и основа Erik Buell Racing, за да се отдаде само на състезателни машини, поради естеството си на работа, Бюелите не можеха да се произвеждат в продължение на 12 месеца. Това глупаво ограничение вече изтече.
На практика 1190RS е базиран на другия модел на Бюел 1190RR ($44,900) и развитието на „стария” ротакс двигател на 1125R.
Мотоциклетът е разработен с помоща на бившите MotoGP състезатели Джеръми МакУилиамс и Алекс Барос, както и най-добрите американски състезатели. Сега пистовия звяр е с експлозивно съотношение на мощност към тегло като тежи едва 164 кг, а максималната мощност е 185 к.с. със 126Нм въртящ момент на задната гума.
Помислете си за мощнсотта на S1000RR, трясъка на Ducati 1198 и теглото на мотор от BSB. Erik Buell Racing 1190RS има всичко в едно.
Със своите легални за пътя ауспух, спойлери, светлини и индикатори, 1198RS е обречен да тежи.
Типично за всички машини в стила на Ерик Бюел, моторът събира в едно нормалното с нетрадиционното и е снабден с големи спирачни дискове.
Мотоцикелтът Buell 1190RS се очаква да бъде представен този уикенд на мотоциклетното изложение Indy Dealer Expo.
Все още няма коментари. Бъдете първите, които ще изразят мнението си!